April 23, 2024
Uncategorized

הפיתוחים העתידיים בתעשיית הרכב

תעשיית הרכב כל הזמן מתפתחת, אמנם לתעשייה לוקח לעיתים זמן רב לקבל ולהכניס שינויים בטכנולוגיה אבל יש מספר גדול של שינויים שנכנסים כל הזמן לתעשיה ודוחפים אותה קדימה.

דוגמא טובה היא רכבים חשמליים, הרכבים נכנסים כרגע בצורה יותר מקיפה לתוך פסי הייצור של יצרניות הרכב הגדולות, ישנם מספר גדול של חברות שכדי להגיע לתוצאה שהן נכנסו לתהליך הפיתוח והייצור של רכב חשמלי היו צריכות חברות כמו טסלה שיראו שזה לא רק אפשרי אלא אפילו כדאי להיכנס עם רכב חשמלי.

נושאים כאלו עולים פעם אחר פעם, כדי שנחליט שכדאי לנו לקיים פיתוחים חדשים בייחוד בתעשיות ותיקות וגדולות, יש צורך בבניית רקורד של הצלחה לפני שמחליטים לאמץ טכנולוגיות חדשות בייחוד אם נדרשת תשתית פיסית כדי לממש את הטכנולוגיה, ממש כמו GPS שהוא היום סטנדרט בכל טלפון ורכב ולפני 2 עשורים הוא היה בגדר מדע בדיוני.

אז מה הדבר הבא שצפוי לנו? רכבים חכמים? רכבים שנוסעים לבד כבר בדרך או למעשה כמעט כאן, אבל זה האם זה באמת רכב חכם ישנם פיתוחים של AI שיאפשרו לנו לחוות רכבים חכמים באמת כמו הפיתוח של חברת OSR של אורית שיפמן.

אז יש לנו הרבה למה לצפות

גם בנושא של אבטחת רכבים גם בתחום של פיתוחי רכב כלליים יש לנו למה לצפות וכמובן שאנחנו נמתין בכליון עיניים לרגע שכל הפיתוחים המבטיחים הללו יגיעו לכביש.