April 24, 2024
אורית זהבה שיפמן
Uncategorized

יצרנית טכנולוגיית הבינה המלאכותית והרכב המחובר OSR וחברת SAP ישתפו פעולה במטרה לתמוך במודלים עסקיים חדשים בענף הניידות והתחבורה

מאת: מערכת “סטטוס”

פלטפורמת ה- BRAIN EVOLVER, פתרון הבינה המלאכותית לרכבים של OSR, ביחד עם SAP CLOUD PLATFORM, יעצימו מודלים עסקיים מבוססי מידע עבור העתיד של הניידות

פורסם: 21.11.17   צילום: יח”צ

OSR Enterprises AG, יצרנית ה-EVOLVER – פלטפורמה טכנולוגית המשרתת את רכבי הדור הבא וביניהם רכב מחובר ומאובטח (Connected Car), מכונית אוטונומית, רכבי שיתוף ומכוניות חשמליות, הכריזה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם SAP. במסגרת ההסכם תשולב פלטפורמת הבינה המלאכותית AI Brain מתוצרתה עם מערכת האנליטיקס לרכבים – SAP Vehicle Insights ופלטפורמת הענן של SAP.

SAP Vehicle Insights הוא יישום ענן שתוכנן לספק למנהלי ציי רכבים, ספקי שירותים ניידים וספקי רכבים כלים אנליטיים לניתוח התנהגות נהגים לצד יכולות אבחון לגבי מצב הרכבים. בעקבות שיתוף הפעולה יוכלו יצרני הרכב (OEM)  וחברות בתחום הרכב והתחבורה הציבורית לקבל נגישות מוגברת לנתונים ותובנות אודות ציי רכבים, בין היתר באמצעות שידורי נתונים ממכונית מחוברת.

פלטפורמת הרכב של OSR עוזרת לפשט את ארכיטקטורת הרכב וליצור ליבת מידע מרכזית שמייצרת נתונים עשירים בזמן אמת עבור יישומי בינה מלאכותית ותובנות מבוססות אנליטיקה. פלטפורמתAI Brain מספקת יכולות מתקדמות לניהול מידע בתוך הרכב וכן בינה מלאכותית ליצירת אירועים רלבנטיים שעוזרים למזער את תנועת הנתונים והעלויות הנגזרות מכך. ניתן להשתמש במידע העשיר הזמין בזמן אמת במערכת SAP Vehicle Insights ולקבל תובנות מציי רכבים, אבחון תקלות ברכבים מרחוק וכן תחזוקה מונעת של הרכב או הפעלת פוליסות ביטוח מבוססות על הרגלי שימוש ברכב. השילוב בין פלטפורמת הרכב של OSR ו-SAP Cloud Platform צפוי לספק יכולות עדכון מקיפות ‘דרך האוויר’ (OTA) וכן שליטה ובקרה מרחוק על רשת כלי הרכב, והכל באופן מאובטח.

“יצרני OEM בתחום הרכב זקוקים ליכולות טכנולוגיות חדשות כדי לספק מודלים עסקיים חדשים”, אמרה אורית שיפמן, מייסדת ומנכ”לית קבוצת OSR Enterprises AG. “שירותי הענן, פלטפורמת ה – Brain EVOLVER, הבינה המלאכותית ומסגרות לימוד המכונה שלנו יחד עם SAP Cloud Platform משלימים באופן מוחלט את הדור הבא של פתרון הבינה המלאכותית לרכבים”.

“באמצעות פלטפורמת הרכב של OSR המעניקה לרכבים יכולות בינה מלאכותית בשילוב SAP Cloud Platform ו-SAP Vehicle Insights שלנו, המערכות ייצרו וישדרו מערך עשיר של מידע מרכבים, שייצור בסיס מצוין עבור מודלים עסקיים מבוססי מידע ושירותים חדשים”, אמר אריק לב, מנהל תחום OEM ב-SAP ישראל. “זה השילוב האופטימלי בין בינה מאובטחת ברכב, SAP Cloud Platform ושירותים ברי ההתאמה, שאנו צופים שיעזרו להעצים את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של חברות הרכב אל עבר ספקיות שירותי רכב מקושרים ושירותים ניידים משותפים לפי דרישה”.

הפתרון הוצג לראשונה בהשקה הרשמית של פלטפורמת הבינה המלאכותית EVOLVER של OSR Enterprise בפני בכירי תעשיית הרכב בכנס IAA- New Mobility World שנערך לאחרונה במסגרת תערוכת IAA 2017 בפרנקפורט שבגרמניה.

אריק לב, צילום: יחצ

אריק לב, צילום: יחצ

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה”ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

בצילום: למעלה: אורית שיפמן, מייסדת ומנכ”לית קבוצת OSR Enterprises AG

מקור: סטאטוס