היא דורשת מקבוצת עזריאלי לקחת אחריות על פרשת הבולען, מאשימה את הזכיינית הצרפתית בעיכוב הנוסף בפתיחת הרכבת הקלה, מסרבת להתחייב שהמטרו יתחיל לעבוד בזמן, מודה שאם ההחלטה הייתה שלה – פרויקט הכביש החדש בכניסה לירושלים לא היה יוצא לדרך, ומותחת ביקורת על המשטרה שלא אוכפת ברצינות את הנת”צים החדשים באיילון. הקשיים, הכשלים, התלונות והבעיות מציפים את מיכל פרנק מכל כיוון: ככה זה כשאת מנכ”לית משרד התחבורה במדינה שהתשתיות שלה נמצאות בפיגור של עשרות שנים. עכשיו היא מסבירה למה למרות השקעות העתק עדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה
מקור: ynet – רכב